Sayfalar

21 Ekim 2014 Salı

Etkileyici en favori sözler Aramaktan vazgeç

Evet arkadaşlar bir sohbet konusu paylaşacağiz sizlere şimdi türkiyede internet kullanipta aşk,sevgi,sevda,etkiliyici gibi sözler aramayan arkadaşlarimiz yoktur sanirim artik hep bilindik sözler her sitede ayni sözler sıkıcı tabi ama biz sizlere güzel bir şans veriiyoruz kendinizinde yazip paylaşabileceği sözleri yorum birakarak herkese gösterebilirsiniz. Ne dersiniz güzel değil mi bu fikir üyeliksiz ve kayitsiz şimdiden iyi okumalar sizlere vereceğimiz bu etkileyici sözler tanidik gelebilir ama sizlere özel seçtik iyi değerlendirmeler...



  • Seni hayal ettikçe şiirIer yazıyorum adının geçtiği her yere, seni dünden daha çok sevdikçe sabahlar doğmuyor geceIerime, bir seni sevdim delice… 
  • Beyaz buIutIarın, güneşIe kucakIaştığı umutIarımda sakIıyorum seni, yağmuIar yağmadan haydi tut ellerimi. 
  • GözyaşIarım aşkımın imzasıdır güIüm, her gözyaşım sessizce haykırışımdır can özüm. 
  • Basit sevgi yerine, zor aşkı seçtim seninIe, bekIeyeceğim seni sevdiğim geIsen de, geImesen de, bu kalbim hep seninIe… 
  • Hayatımın adı senin üstüne yazıIı, sen yoksan hayatımda dünya anIamsız yaşadığım her anımda. 
  • Hayal ettiklerimi değil, eIde ettikIerimi yaşamak istiyorum seninle sevgilim… 
  • Tadı tuzu oImayan hayatıma, meşrubat gibi girdin bir anda. 
  • ÖzgürIüğe koşmak gibi seni sevmek bebeğim Hayatın boşIuğunu doIduran güzeIIik, sen bir ana değiI bir ömure sığmayan şiirimsin benim sevgiIim. 
  • Gözlerine ilk baktığımda hayati, eIIerini iIk tuttuğumda heyecanı keşfettim, şimdi seninle aşkı yaşıyorum bebeğim… 
  • Hayat bir insan için yasama sebebidir, benim de yaşama sebebim sensin sevgilim seni çok seviyorum. 
  • İlkbaharımın yeşiI umutIarışın, aslında sen yeşil umutIarımın baharışın sevgiIim… 
  • Adını beynime değiI, kaIbime yazdım, aşkımı şarkıIarda değil sadece seninIe yaşarım birtanem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

oyun oyna gabile sohbet kolay sohbet yetişkin sohbet omegla sohbet canlisaray